Asmodee Nederland en bol zetten zich samen in voor Stichting Make-A-Wish Nederland

08-10-2024

Spellenuitgever Asmodee en bol gaan samenwerken met Stichting Make-A-Wish Nederland. Samen zetten zij een speciale actie op rondom het populaire spel 'Het Kleurenmonster', dat vanaf oktober extra in de spotlight staat.

Stichting Make-A-Wish

Stichting Make-A-Wish Nederland zet zich in om de mooiste wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte te vervullen. Elke dag horen gemiddeld 4 families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Voor al deze kinderen wil Make-A-Wish Nederland hun allerliefste wens vervullen. Boswachter worden, prinses zijn in een écht kasteel of zelfs lopen op de maan. Een ervaring die ze sterker maakt en vertrouwen en kracht geeft voor de toekomst.

Het Kleurenmonster

In samenwerking met bol lanceert Asmodee een unieke actie waarbij per verkocht exemplaar van bordspel 'Het Kleurenmonster' 5 euro wordt gedoneerd aan Stichting Make-A-Wish. Dit initiatief wordt ondersteund door een mediaplan dat gericht is op het bereiken van een breed publiek en het maximaliseren van de donaties.

We zijn ontzettend trots op deze samenwerking en hopen dat deze actie niet alleen veel kinderen blij maakt, maar ook een belangrijke bijdrage levert aan het werk van Stichting Make-A-Wish.

Jurian Duijzer

CEO Asmodee Nederland
Bij Asmodee Nederland geloven we in de kracht van spellen om mensen samen te brengen en mooie verhalen te creëren. We zijn erg blij dat we deze purpose kracht kunnen bijzetten met deze mooie samenwerking.

Peter de Been

Marketing Manager Asmodee Nederland

De campagne start in oktober en zal veel zichtbaarheid krijgen in zowel media als op de digitale winkelvloer.